مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-01اقتصادي

 اقلام پروتیینی و مواد غذایی در صدر تخلفات صنفی


به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران، بیشترین عناوین تخلف مکشوفه در بازرسی های تیر ماه، گرانفروشی، کم فروشی، - به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران، بیشترین عناوین تخلف مکشوفه در بازرسی های تیر ماه، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور معتبر و کالایی که بیشترین تخلف را داشته نیز اقلام پروتیینی و مواد غذایی بوده است.

سعید محمدی پور در گفت وگو با ایسنا، از انجام بیش از 69 هزار بازرسی در تیرماه امسال خبر داد و گفت: در این مدت 6198 پرونده تخلف به ارزش 190 میلیارد تومان تنظیم و به مراجع ذیربط ارجاع شده است.

به گفته وی بیشترین عناوین تخلف مکشوفه در این بازرسی ها گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور معتبر و کالایی که بیشترین تخلف را داشته نیز اقلام پروتیینی و مواد غذایی بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت تهران همچنین از انجام بیش از 6360 بازرسی در زمینه قاچاق مواد غذایی اعم از گوشت وارداتی، برنج، چای و روغن خام در تیر ماه خبر داد که ارزش تخلفات کشف شده در نتیجه آن 170 میلیارد تومان بوده است.

محمدی پور در پایان با اشاره به انجام بیش از 4000 گشت مشترک در این ماه، گفت: در این گشت های مشترک، 4975 بازرسی با 665 پرونده تخلف به ارزش سه میلیارد و 527 میلیون توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 اقلام پروتیینی و مواد غذایی در صدر تخلفات صنفی

 اقلام پروتیینی و مواد غذایی در صدر تخلفات صنفی